POSILOVÁNÍ BŘICHA JINAK

zdravě

z hloubky

opravdově

Jak opravdu cvičit břicho, aby netrpěla záda či krk?

Buchty nejsou všechno, pevný základ je víc.

Možná, že i Vy nemáte zrovna v lásce klasické cviky na břicho?

Zažili jste při posilování břicha bolest zad či krku ? Přijde Vám to správné?

Možná tušíte, že břišní svaly jsou víc, než jen známý pekáč buchet. 

Líbilo by se Vám pevné břicho, na které se můžete spolehnout?

Pokud ano, nezoufejte.

Vždy je tady možnost to změnit.

 

Máte v ruce úžasný nástroj - Vaše tělo. A možnost naučit se ho používat :-).

Co není úplně to pravé: 

  • cvičit sedy-lehy, sklapovačky apod., pokud Vás přitom bolí záda nebo krk. 
  • trénovat pouze přímé břišní svaly - buchty. 
  • stahování hýždí, aby lépe pracovalo břicho.
  • tlačit bedra do podložky v leže na zádech.
  • cvičit část těla tak, že jiná trpí. 

Chcete-li mít pevné břicho, nestačí posilovat povrchové svaly. Je to stejné, jako s opravou domu. Nestačí nový nátěr, když zdi jsou popraskané a občas chybí nějaká cihla. 

PROČ?

Svaly břicha mají několik vrstev. Jejich hlavním úkolem je stabilizovat střed těla - celou břišní dutinu včetně orgánů v ní a pomáhat správnému nastavení páteře.  

Má smysl posilovat břicho tím, že zvedáte nohy? Podívejte se na obrázek, kam se břišní svaly upínají. 

PRAKTICKÝ SEMINÁŘ

POSILOVÁNÍ BŘICHA JINAK

 

28.9.2019

9:30 - 11:30

 

Centrum komplexní péče, areál býv. vojenské nemocnice, pav. 55

Ed. Beneše 13, PLZEŇ

 

CENA 360 Kč

Místo máte rezervované až po uhrazení platby. Podklady dostane po přihlášení.

Cíl semináře

  • Dozvědět se a naučit se, jak posilovat břicho tak, aby netrpěli jiné části těla. 
  • Vyzkoušet zdravější a efektivnější varianty základních cviků na břicho.
  • Pochopit, proč a jak cvičit břicho.
  • Umět nové poznatky aplikovat do Vašeho normálního cvičení. 
  • Objevit pár vychytávek, jak posilovat břicho kdykoliv a kdekoliv.

Co nás čeká?

Trocha teorie, abyste lépe pochopili, co a hlavně PROČ budeme cvičit. Lépe tak sami na sobě ucítíte a navnímáte změnu.

Hodně cvičení, tak abyste udělali maximum hned a zároveň byli schopni si to kdykoliv sami zopakovat.

V pozicích leh, sed a stoj, protože v životě jste také v různých polohách.

S sebou pohodlné oblečení, aby Vaše tělo nebylo spoutáno a mohlo si užívat příjemného protažení, abyste i Vy cítili dobře a příjemně. Boty ne, těch máte přes den dost.

S sebou dále 2 ručníky standardní velikosti na podložení hlavy a jako cvičební pomůcku. 

Ptáte se, zda to má cenu? Zda to není zas jen stejné cvičení, co už jste zažili mockrát?

NE, NENÍ.

Vysvětlil Vám někdo, proč daný cvik cvičíte? Co přesně máte cítit? Kontroloval Vaši polohu a řešil, zda Vás u toho něco bolí? 

Posilovali jste někdy břicho a přitom si jako bonus protáhli záda?

Cviky budou od jednoduchých po náročnější, ale tak, abyste si našli svoji možnou variantu. V každé pozici budete dostatečně dlouhou dobu, abyste si ji prožili, navnímali a hlavně zapamatovali. 

Dostanete návod, jak cviky modifikovat na běžných lekcích.

Když nepřijdete, nepoznáte, že břišních svalů je daleko víc, než si možná myslíte 🙂