Praktický seminář, 

ABY CHODIDLO OPRAVDU CHODILO

Jednoduchý postup od relaxace přes aktivaci

k pocitu "nového chodidla a nohy"

Možná, že i Vás trápí obava, že byste za pár let mohli mít vbočený palec, ostruhu či kladívkové prsty?

Jak často zažíváte pocit "nohy jako v bavlnce" či skutečně radostí poskočíte?

Míváte občas studené nohy, i když je venku horko nebo máte teplé ponožky?

Nohy nám sice nikdo nevymění, ale vylepšit si je můžeme sami. 

Vždycky! Nikdy není pozdě!

 

Zvládne to každý, komu na svých chodidlech a těle záleží. 

Co jste možná slyšeli, že byste měli dělat pro svoje chodidla:

  • nosit vložky či jít na zákrok 
  • je to dědičné (halluxy, vysoký nárt, plochá noha atd.), s tím se nedá ni dělat
  • trénovat tzv. malou nohu nebo sbírat předměty ze země
  • roztahovat si prsty u nohou
  • máte-li sešlapané boty na vnější hraně, rozhodně Vám nemůže kotník padat dovnitř
  • stačí masáž 1x na několik měsíců

Víte, že práce na chodidle může přinést změny v kotníku, koleni i kyčli? A tím i postavení páteře a celého těla?

PROČ?

Postavení patní kosti určuje nastavení celého chodidla a následně i výše položených struktur. Tělo je geniálně vymyšleno - vše vzájemně souvisí a navzájem se ovlivňuje:-). 

Síla je v oblouku klenby nožní a jejím spirálovitém stočení. Podobně jako u kamenného mostu či železo-betonových nosných výztuh. 

Má cenu umět sebrat zrnko rýže prsty na nohou, když je nepohyblivá pata a nárt a celé je to nakřivo?

PRAKTICKÝ SEMINÁŘ,

ABY CHODIDLO OPRAVDU CHODILO

 

27.9.2019

19 - 21 hod

 

Centrum komplexní péče, areál býv. vojenské nemocnice, pav. 55

Ed. Beneše 13, PLZEŇ

 

CENA 360 Kč

Místo máte rezervované až po uhrazení platby. Podklady dostane po přihlášení.

Moje dojmy po cvičení, které trvalo část JEDNOHO dne, bylo pouze JEDNOrázové a cvičila záměrně jen JEDNA noha

 

  • volný kotník, koleno, jiné vnímání kyčle
  • začala jsem našlapovat mnohem více rovně - běžně vytáčím špičky hodně na Chaplina
  • ještě 2 týdny po té jsem vnímala jiný styl nášlapu a chůze
  • chodidlo se krásně odvíjelo a odráželo
  • druhá, necvičená noha jako by mě brzdila a byla těžká za mnou

Sama jsem byla překvapená, že po tak malé snaze a námaze, byl výsledek tak dlouhotrvající a příjemný.

Co nás čeká?

Trocha teorie, abyste lépe pochopili, co a hlavně PROČ budeme cvičit. Lépe tak sami na sobě ucítíte a navnímáte změnu.

Přiměřeně cvičení, tak abyste udělali maximum hned a zároveň byli schopni si to kdykoliv sami zopakovat.

Návod, jak si s pár cviky vystačit na další měsíce a mít z toho viditelný výsledek.

Cvičit budeme převážně ve stoji, případně v sedě, ale i v chůzi. Postupně na obě nohy!

S sebou pohodlné oblečení, aby Vaše tělo nebylo spoutáno a mohlo si užívat příjemného protažení, abyste i Vy cítili dobře a příjemně. Rozhodně budeme bosky, bez ponožek - takže pozor na celodenní uzavřené boty v den semináře, abychom neměli odpadlíky hned z počátku 🙂

 

 

Některé aktivity budou opravdu příjemné, jiné méně, ale Vaše chodidla i Vy se budete cítit JINAK a zjistíte, jak málo stačí ke změně :-).

Zpětná vazba prvních účastníků semináře

Dobrý den Míšo, já jsem velice spokojena, cvičím s nožkami každé ráno a pak zvesela běhám celý den:-) Vaše odborné rady ve vašem milém a působivém podání nám všem, pokud ovšem budeme chtít, mnohé dají a mnohé vyřeší..:-D

Vladěna

Krátké sdělení: Cvičit/trénovat se mi daří a to jak doma, tak i při čekání na MHD; dokonce jsem stála na pivních zátkách, jelikož plastová víčka v okolí nebyla k nalezení. Zdá se, ž otok u levého palce se zmenšuje a nebolí tolik. Největším překvapením na semináři bylo zjištění, že i štíhlá děvčata mohou mít potíže s chodidly. Vždycky jsem si myslela, že to způsobuje hlavně nadváha a vady, že jsou "nenapravitelné".

Zdeňka

Dobry den, Tak ja zatim zaradila jen opicaka. Mam objednane micky, doma nic vhodneho neni a nechci predbihat cviky jak jdou za sebou. Jsem moc rada za seminar, bylo to pro me velmi uzitecne a hlavne jsem se dozvedela jak na ty chodila, jak s nimi cvicit, nikde jinde jsem informace nenasla. Tesim se az zacnem i s detmi.

Laďka, maminka 3 dětí

Ptáte se, zda to má cenu? Zda to není zas jen stejné cvičení, co už jste zažili mockrát?

NE, NENÍ.

Kolikrát jste zažili akci cílenou na Vaše chodidla a věnovali jim 2 hodiny času?

Možná jste dostali letáček se cviky na plochou nohu či hallux, případně stručnou radu. Ale vysvětlení a zacvičení dle metody funkčního pohybu?

Cviky budou jednoduché, zvládne naprosto každý. V každý cvik budete provádět dostatečně dlouhou dobu, abyste si ho prožili, navnímali změnu a hlavně zapamatovali. 

Dostanete návod, jak si sami dál pracovat. Preventivně i jako začátek řešení již stávajících potíží. 

Když nepřijdete, nepoznáte, jaká kouzla se skrývají ve Vašich chodidlech. Stojí to za to vyzkoušet.