UVOLNĚNÍ BEDER 

  • po dlouhém stání/sezení
  • po zahradničení
  • po dlouhé jízdě v autě
  • kdykoliv potřebujete

Uvolnit bedra znamená povolit napětí, protáhnout zkrácená záda, zapojit břicho.

A to mnohokrát během dne.

Možná, že i Vy cítíte napětí v dolní části zad?

Zažili jste někdy uvolnění zad po masáži? Jak dlouho ten skvělý pocit vydržel?

Možná tušíte, že stav Vašich beder přímo souvisí se stavem Vašich břišních svalů?

Líbila by se Vám pružná, dlouhá a zároveň pevná záda?

Pokud ano, nezoufejte.

Vždy je tady možnost to změnit.

 

Máte v ruce úžasný nástroj - Vaše tělo. A možnost naučit se ho používat :-).

Co nemusí vždy fungovat: 

  • přetáčení kolen vleže na zádech
  • hluboký předklon
  • křupnutí
  • podložit bedra polštářem

Bolest či zatuhnutí v dolní části zad často souvisí s nepohyblivým L-S přechodem, přetíženými zádovými svaly, povoleným břichem. 

Hluboký předklon, který možná intuitivně uděláme nepřinese dlouhý efekt. 

PROČ?

Svaly na zádech se sice na chvíli opravdu natáhnou, ale po narovnání na to často zareagují ještě větším zkrácením. Prostě akce-reakce. 

Protažení zad musí být nutně ve spolupráci a souhře s přední stranou trupu, ale i dolními končetinami a hrudníkem.  

PRAKTICKÝ SEMINÁŘ

UVOLNĚNÍ BEDER

 

27. 9. 2019

16:30 - 18:30

 

Centrum komplexní péče, areál býv. vojenské nemocnice, pav. 55

Ed. Beneše 13, PLZEŇ

 

CENA 360 Kč

Místo máte rezervované až po uhrazení platby. Podklady dostane po přihlášení.

Cíl semináře

  • Dozvědět se a naučit se, jak uvolnit záda efektivně, postupně a dlouhodobě. 
  • Vyzkoušet jiné varianty protažení a zároveň dbát na držení těla.
  • Pochopit, proč a jak uvolnit záda v souhře s dalšími částmi těla.
  • Umět nové poznatky aplikovat do každodenního života a pomáhat zádům několikrát denně. 
  • Objevit pár vychytávek, jak uvolnit záda kdykoliv a kdekoliv.

Co nás čeká?

Trocha teorie, abyste lépe pochopili, co a hlavně PROČ budeme cvičit. Lépe tak sami na sobě ucítíte a navnímáte změnu.

Hodně cvičení, tak abyste udělali maximum hned a zároveň byli schopni si to kdykoliv sami zopakovat.

V pozicích leh, sed a stoj, protože v životě jste také v různých polohách.

S sebou pohodlné oblečení, aby Vaše tělo nebylo spoutáno a mohlo si užívat příjemného protažení, abyste i Vy cítili dobře a příjemně. Boty ne, těch máte přes den dost.

S sebou dále 2 ručníky standardní velikosti na podložení hlavy a jako cvičební pomůcku. 

Ptáte se, zda to má cenu? Zda to není zas jen stejné cvičení, co už jste zažili mockrát?

NE, NENÍ.

Vysvětlil Vám někdo, proč daný cvik cvičíte? Co přesně máte cítit? Kontroloval Vaši polohu a řešil, zda Vás u toho něco bolí? 

Uvolňovali jste někdy záda a přitom hlídali svoje břicha, žebra a nohy?

Cviky budou jednoduché, zvládne každý. V každé pozici budete dostatečně dlouhou dobu, abyste si ji prožili, navnímali a hlavně zapamatovali. 

Dostanete návod, jak cviky zařadit do každodenní praxe.

Když nepřijdete, nepoznáte, že můžete spojit příjemné s užitečným, tedy uvolnit záda a posílit břicho 🙂